keskiviikko 4. joulukuuta 2013

Näin aluksi..

Ensimmäinen postaus. Tässä blogissa.
Jotkut saattavat muistaa minut tämän matkan varrella, toiset eivät.
Eli, olen 16-vuotias ylipainoinen tyttö. Painoa on 108.3 kiloa. Ykkötavoite on keväällä, koulun loppuessa alle 100, eli maksimissaan 99.9 kiloa. Asetan/julkaisen tavoitteita matkan varrella..

Ihan on sanottava, että rakastan kaikenlaista thinspiraatiota, joten siitä täällä ei ole puute.
Mutta juu, jotain itsestäni. Olen ollut 11kk psykiatrisella osastolla, ja sieltä kesällä pois pääsin. Olen nyt lukiossa ja käyn säännöllisesti nuorisopsykiatrian osastolla. Minulla on todettu vakava psykoositasoinen masennus, ja omana diagnosina jokinasteinen ahmimisongelma.

Minulle saa tulla juttelemaan ihan kommentin muodossa tai sitten sähkärillä: eliserooneyn@gmail.com
Enpä keksi mitä nyt alkuun juttelisin, mutta tässä muutama kuva, enjoy!






p.s tuo viimeinen; ah!

2 kommenttia: