lauantai 12. syyskuuta 2015

isokokoinen ja yksinäinen

Ei mua yleensä ahdista kun olen yksin. Mä vain nautin siitä. On ihanaa kuunnella musiikkia, surffailla suosikki nettisivuilla ja olla vain. Nyt vaan ahdistaa, on niin yksinäinen olo. Voikun olisi vain joku, kenen viereen käydä, eikä tarvitsisi olla yksin ja itkeä itseni uneen.



Ennen tätä yksinäisyyden tunnetta olin pikkuveljen kanssa kaupungilla. Ei mun pitänyt ostella, tai edes katsella vaatteita, kunhan olin seurana ja makutuomarina hänelle. Käytiin syömässäkin. Ja kahvilla.. Kalorit nousi taas ihan pilviin, jo niin aikaisessa vaiheessa päivää. No mutta niihin vaatteisiin. Oli ihana hipsutella kaikkia ihania syysvaatteita, mutta jouduin valitettavasti toteamaan, että ei tällainen läski tuohon hameeseen mahdu. Taas yksi syy vihkoon laitettavaksi, miksi mun on laihduttava: saisi ostaa kaikkia ihania vaatteita, ilman tätä kamalaa ahdistusta.




Nyt pänttäämään kokeeseen, enhän vain halua epäonnistua jälleen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti